I.Boice | Iranian Boice Community


 

2014.07.19

یونگ هوا سر فیلم برداری سریال سه تفنگدار!! سه عکس دیگه در ادامه مطلب

 


نظرات شما عزیزان:

houraقيافش خيلي عوض شده اين مدلش خنده داره
ساعت15:04---29 تير 1393
قيافش خيلي عوض شده اين مدلش خنده داره

مهسا19
ساعت5:39---29 تير 1393
هه چه باحال ^___^ عکس قبلیارو دیده بودم می گفتم خوبه الا موهاشو بالا نبستن! ولی خیلیم بد نیست بهش میاد!! دوس دارم یونگهوای مدل قدیمیو کلا دارم فک می کنم می بینم تو فیلماش بیشتر دوسش دارم شوخی می کنم یونگ هرجور باشه ماه و دوس داشتنیه داداشیم
پاسخ:بله همه جوره دوسش داریم :*


کیارا
ساعت3:42---29 تير 1393
بابا این بشر چقدر خستس !!! ا
نگار دعوا داره

خدا کنه فیلمش قشنگ باشه


avaa
ساعت0:49---29 تير 1393
ای جووونم توی این عکسا شبیه همه کس هست الا یونگهوای همیشگی اینطوری نیست؟؟
پاسخ:اره قیافه اش متفاوت شده اینجا!!


رز
ساعت0:48---29 تير 1393
دست گلت درد نکنه پوران جونم
پاسخ: قابل نداشت :)


فاطیما
ساعت0:40---29 تير 1393
واقعا یونگ هواس؟؟
پاسخ: پس کیه؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 28 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com